Solana d.d. Tuzla još jednom dokazuje svoje opredjeljenje i brigu kako za mlade tako i za širu društvenu zajednicu te opravdava epitet regionalne kompanije sa visokim stepenom društvene odgovornosti. Naime, u koordinaciji sa AS Holdingom i uz podršku Inkubatora društvenih inovacija „Munja“ Sarajevo, 27. i 28. juna 2019. godine je uspješno organizovala takmičenje za mlade „SOLANA INNOVATION CHALLENGE“.
Takmičenjem je data prilika mladim ljudima starosti od 18-25 godina da prijave svoje inovacije na dvije teme delegirane od strane Solana d.d. Tuzla. Prva tema se odnosila na proizvode na bazi soli uz naziv „Tuzlanska so prirodni kristal zdravlja i ljepote“ i druga tema „Slana strana budućnosti“ koja se odnosila na savremenije kampanje, ambalažu i proizvode. Od velikog broja prijavljenih timova u uži krug, nakon ocjene stručnog žirija, osam timova je zadovoljilo uslove za učešće u finalu „Solana Innovation Challenge“. Osim takmičarskog dijela studenti su kroz radionice imali priliku steći nova znanja o procesu proizvodnje soli, vještinama uspješnog prezentovanja te kroz rad sa mentorima obogatiti svoja znanja u kreiranju stvarnih poslovnih izazova.
Visok stepen timskog rada, kreativnost i prezentnost vlastitog rada te usklađenost sa strategijom kompanije Solana d.d. Tuzla pokazao je tim iz Elektrotehničke škole u Tuzli pod nazivom „Makerspace“ i osvojio prvo mjesto na ovogodišnjem „Solana Innovation Challenge“ takmičenju. Drugo mjesto osvojio je tim AD Salinas sa Univerziteta u Tuzli, a treće mjesto pripalo je timu Slana Oaza također sa Univerziteta u Tuzli.
„Naša tradicija poslovanja od 1885. godine obavezuje nas na razvoj i unapređenje naših proizvodnih procesa, osavremenjavanje proizvoda na bazi soli i praćenje savremenih načina poslovanja, čija su inspiracija bili upravo mladi ljudi, takmičari „Solana Innovation Challenge“, istakao je direktor Solana d.d. Tuzla, Bakir Smailagić.
Stručni žiri koji je ocjenjivao razrađenost ideje, kompatibilnost sa strategijom poslovanja kompanije, vještinama prezentovanja i pripremljenosti timova činio je Bakir Smailagić, direktor Solana d.d. Tuzla, Neven Hadžisulejmanović, član Uprave za operativno poslovanje AS Holdinga, Ethem Numić, Direktor direkcije za razvoj i marketing AS Holdinga, mr. Zijad Lugavić, Pomoćnik gradonačelnika za Službu za ekonomski razvoj i društvene djelatnosti Grada Tuzla, dr.sc. Ermina Smajlović, vanredni profesor na Odsijeku marketing, Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, prim. dr. Meliha Ahmetbašić spec. dermatovenerologije, šef Odsijeka za kožno-venerične bolesti i dr. sc.Ramzija Cvrk, vanredni profesor na Odsijeku prehrambena tehnologija, Tehnološki fakultet Univerziteta u Tuzli.
„ Ljudi su najvažniji potencijal naše kompanije. To je ono u šta vjerujemo. AS Holding kao poslodavac nudi različite mogućnosti za zapošljavanje i razvoj karijere. Studenti svoju poslovnu karijeru mogu kod nas započeti studentskom praksom, a apsolventima se po uspješnom završetku studija nudi mogućnost sudjelovanja u pripravničkom programu. Upravo zato projekat poput „Innovationion Challenge“ pruža mogućnost našim učesnicima da bolje upoznaju naše kompanije „iznutra“ kroz vlastito iskustvo i upoznaju neke od naših najvećih stručnjaka kroz mentorski rad. Kandidati koji su usmjereni na svoju profesionalnu budućnost, kod nas imaju šansu da od studentske prakse preko pripravništva dođu i do zaposlenja“, istakla je Emira Duratbegović,direktor Direkcije za ljudske resurse/HR AS Holdinga.
Solana d.d. Tuzla je ponosna što je pružila priliku mladim ljudima da „kvalitet sa tradicijom“ oplemene sa savremenim i inovativnim idejama koje će ovoj kompaniji pružiti nove mogućnosti u daljem poslovanju.