HR Business Partner

Ljudski resursi
Sarajevo
Objavljeno prije 2 godine

AS Holding je jedna od najbrže rastućih grupacija u Bosni i Hercegovini.

Pod našim „krovom“ je 19 bh. kompanija čiji su brendovi visoko pozicionirani i dobro poznati potrošačima u domovini ali i u svijetu.

Jačanjem naših brendova, razvojem novih poslova, proizvoda i usluga želimo biti generator i pokretač razvoja domaće privrede i jedan od najvećih poslovnih sistema u regiji.

Skupa sa našim članicama zapošljavamo preko 4500 ljudi, sa tendencijom rasta u sve tri divizije poslovanja: hrana, trgovina i tekstil.

Ljudi su najvažniji potencijal naše kompanije. To je ono u šta vjerujemo jer duboko smo svjesni da poslovni uspjesi cijele AS grupe, u relativno kratkom vremenskom periodu, ne bi bili mogući bez visokomotiviranih profesionalaca.

Predani zaposlenici, koji svojim zalaganjem vjeruju da mogu dati doprinos realnoj ekonomiji Bosne i Hercegovine, čine okosnicu akceleratora pozitivnih promjena i inovacija u poslovanju.

Ukoliko želite biti dio našeg uspješnog tima, prijavite se na radno mjesto:

HR Business Partner (m/ž)
(1 izvršilac)

Mjesto rada: Sarajevo

HR Business partner sarađuje sa svim poslovnim jedinicama i pruža podršku u različitim oblastima ljudskih resursa (HR-a).

Odgovoran je za koordinaciju i realizaciju projekata u procesima: selekcije, radno-pravnih odnosa, stručnog usavršavanja i obuke, upravljanja radnim učinkom, te planiranja i nasljeđivanja ključnih pozicija. 

Odgovoran je za blagovremeno i kvalitetno obavljanje poslova, ostvarivanje zadataka i odgovornosti Korporativnih ljudskih resursa.

OSNOVNE OBAVEZE I ODGOVORNOSTI:

  • Pruža podršku poslovnim jedinicama u procesu analize potreba i planiranja novih zapošljavanja.
  • Koordinira projektima pružanja podrške u dijelu radno-pravnih odnosa; 
  • Upravlja informacijama i HR bazama podataka, te kreira korporativne izvještaje;
  • Učestvuje u kreiranju i sprovođenju HR dokumentacije, procedura i politika, te vrši monitoring primjene istih;
  • Sudjeluje u procesu selekcije i zapošljavanja novih zaposlenika;
  • Predlaže mjere za poboljšanje procesa zapošljavanja;
  • Učestvuje u definiranju bonus shema zaposlenika;
  • Sprovodi procese ocjenjivanja ključnih kompetencija zaposlenika;
  • Predlaže i primjenjuje programe za stručno usavršavanje zaposlenika;
  • Koordinira onboarding procesom integracije novih zaposlenika;
  • Provodi interno istraživanje među zaposlenicima o zadovoljstvu poslom koji obavljaju;
  • Inicira i vodi organizaciju internih okupljanja za zaposlenike.

USLOVI:

POTREBNE VJEŠTINE I KOMPETENCIJE:

  • Izvrsne verbalne i pisane komunikacijske vještine;
  • Odlično upravljanje prioritetima i sposobnost analitičkog rješavanja problema;
  • Dobre organizacijske vještine sa sposobnošću samostalnog rada i upravljanja vremenom;
  • Sklonost timskom radu;
  • Izražena motiviranost, samoinicijativnost, kreativnost i inovativnost;
  • Visok stepen odgovornosti i predanost radu;
  • Izražena savjesnosti u obavljanju radnih zadataka.

NUDIMO VAM:

  • Rad na dinamičnim i kreativnim projektima;
  • Prijatno radno okruženje i poticajnu sredinu;
  • Mogućnost profesionalnog rasta i razvoja.

Zainteresovani kandidati prijave mogu poslati putem opcije “PRIJAVI SE NA OGLAS”.

Konkurs ostaje otvoren do 31.01.2023. godine.

Job Features

Kompanija

AS Holding

Apply Online

Opšti podaci