AS Holding je jedna od najbrže rastućih grupacija u Bosni i Hercegovini.
Pod našim „krovom“ je 19 bh. kompanija čiji su brendovi visoko pozicionirani i dobro poznati potrošačima u domovini ali i u svijetu.
Jačanjem naših brendova, razvojem novih poslova, proizvoda i usluga želimo biti generator i pokretač razvoja domaće privrede i jedan od najvećih poslovnih sistema u regiji.
Skupa sa našim članicama zapošljavamo preko 4500 ljudi, sa tendencijom rasta u sve tri divizije poslovanja: hrana, trgovina i tekstil.
Ljudi su najvažniji potencijal naše kompanije. To je ono u šta vjerujemo jer duboko smo svjesni da poslovni uspjesi cijele AS grupe, u relativno kratkom vremenskom periodu, ne bi bili mogući bez visokomotiviranih profesionalaca.
Predani zaposlenici, koji svojim zalaganjem vjeruju da mogu dati doprinos realnoj ekonomiji Bosne i Hercegovine, čine okosnicu akceleratora pozitivnih promjena i inovacija u poslovanju.
Ukoliko želite biti dio našeg uspješnog tima, prijavite se na radno mjesto:
HR Business Partner (m/ž)
(1 izvršilac)
Mjesto rada: Sarajevo
HR Business partner sarađuje sa svim poslovnim jedinicama i pruža podršku u različitim oblastima ljudskih resursa (HR-a).
Odgovoran je za koordinaciju i realizaciju projekata u procesima: selekcije, radno-pravnih odnosa, stručnog usavršavanja i obuke, upravljanja radnim učinkom, te planiranja i nasljeđivanja ključnih pozicija.
Odgovoran je za blagovremeno i kvalitetno obavljanje poslova, ostvarivanje zadataka i odgovornosti Korporativnih ljudskih resursa.
OSNOVNE OBAVEZE I ODGOVORNOSTI:
- Pruža podršku poslovnim jedinicama u procesu analize potreba i planiranja novih zapošljavanja.
- Koordinira projektima pružanja podrške u dijelu radno-pravnih odnosa;
- Upravlja informacijama i HR bazama podataka, te kreira korporativne izvještaje;
- Učestvuje u kreiranju i sprovođenju HR dokumentacije, procedura i politika, te vrši monitoring primjene istih;
- Sudjeluje u procesu selekcije i zapošljavanja novih zaposlenika;
- Predlaže mjere za poboljšanje procesa zapošljavanja;
- Učestvuje u definiranju bonus shema zaposlenika;
- Sprovodi procese ocjenjivanja ključnih kompetencija zaposlenika;
- Predlaže i primjenjuje programe za stručno usavršavanje zaposlenika;
- Koordinira onboarding procesom integracije novih zaposlenika;
- Provodi interno istraživanje među zaposlenicima o zadovoljstvu poslom koji obavljaju;
- Inicira i vodi organizaciju internih okupljanja za zaposlenike.
POTREBNE VJEŠTINE I KOMPETENCIJE:
- Izvrsne verbalne i pisane komunikacijske vještine;
- Odlično upravljanje prioritetima i sposobnost analitičkog rješavanja problema;
- Dobre organizacijske vještine sa sposobnošću samostalnog rada i upravljanja vremenom;
- Sklonost timskom radu;
- Izražena motiviranost, samoinicijativnost, kreativnost i inovativnost;
- Visok stepen odgovornosti i predanost radu;
- Izražena savjesnosti u obavljanju radnih zadataka.
NUDIMO VAM:
- Rad na dinamičnim i kreativnim projektima;
- Prijatno radno okruženje i poticajnu sredinu;
- Mogućnost profesionalnog rasta i razvoja.
Zainteresovani kandidati prijave mogu poslati putem opcije “PRIJAVI SE NA OGLAS”.
Konkurs ostaje otvoren do 31.01.2023. godine.